Igale uuele kliendile on raamatupidamine esimene kuu TASUTA
Raamatupidamine ettevõttele sisaldab endas igapäevaselt korrektse alginfo kajastamist, analüüsi ja nõustamist efektiivsemate äriotsuste tegemiseks. Lisaks raamatupidamisele tekivad ettevõtjatel sageli väga erineva sisuga küsimused ja tulevad ette kiiret tegutsemist nõudvad olukorrad, mis puudutavad näiteks juriidilisi küsimusi, personaliarvestust või muudatuste tegemist Äriregistris. Pakume teile raamatupidamise täislahendust, mis tähendab, et te ei pea pöörduma oma küsimustega mitme erineva ettevõtte või instantsi poole. Pakume lahkesti abi erinevate ärikorralduslike küsimuste sujuval lahendamisel.
Audiitor
Notar
Notar on avalik-õigusliku ameti kandja, sõltumatu ametiisik, kellele riik on delegeerinud õigussuhete turvalisuse tagamise ja õigusvaidluste ennetamise ülesande. Notari juures saab muuhulgas sõlmida äriühingute asutamislepinguid, ühinemis- ja jagunemislepinguid, osaühingu osa võõrandamise ja pandilepinguid ning koostada volikirju. Broneerime Teile kiiresti notariaja ning korraldame dokumentide korrektse ettevalmistamise.
Õigusabi
Koostöös heade partneritega pakume juriidilist nõustamist tööõiguses, näiteks töölepingute sõlmimine ja lõpetamine, varalise vastutuse ja konkurentsipiirangu kokkulepped. Samuti nõustamine võlaõiguse ja lepinguõigusega seotud teemades – lepingute sõlmimise, täitmise ja rikkumisega seotud küsimused, müügi-, laenu-, käsundus- ja töövõtulepingutest tulenevate olukordade lahendamine. Aitame koostada dokumente ja suhelda ametiasutustega.
Personaliarvestus
- Töölepingute sõlmimine/muutmine/lõpetamine
- Ametijuhendite ja töö sisekorraeeskirjade koostamine
- Haigekassa dokumentide vormistamine
- Käskkirjade ja korralduste koostamine
- Puhkuse-ja palgaarvestus
MTÜ revisjon
MTÜ revisjoni käigus kontrollitakse, kas juhtimine on olnud vastavuses seaduste, põhikirja ja üldkoosoleku otsustega ning MTÜ huvidega. Revidendi ülesandeks on kontrollida, kas raamatupidamise aastaaruanne annab õige ja õiglase ülevaate raamatupidamiskohustuslase finantsseisundist, majandustulemusest ja rahavoogudest ning kas tegevusaruandes antakse piisav ülevaade finantsseisundit oluliselt mõjutanud asjaoludest ja eeldatavatest arengusuundadest järgmisel majandusaastal. Korteriühistu puhul on kontrolli oluliseks osaks majanduskava ja selle täitmise aruanne.
Firma asutamine
Ettevõtte asutamisel tuleb leida ärinimi, tegevusala ja ettevõtlusvorm, samuti tuleb määrata osakapitali suurus ja osakute väärtus ning otsustada, kas ettevõte asutatakse sissemaksega või ilma. Aitame luua põhikirja ning ettevõtte asutamislepingu ning aitame muudes asutamisega seotud asjaajamistes, näiteks registreerimisel Äriregistris, Maksu-ja Tolliameti toimingutes ning muudes küsimustes.
E-residentsus
Eestis on aastate jooksul välja arendatud mugavad ning turvalised e-teenused: näiteks firma asutamine, pangakonto avamine, maksude deklareerimine ja dokumentide digiallkirjastamine. Aitame taotleda digitaalse isikutunnistuse inimesele, kes pole Eesti kodanik ega ela alaliselt siin, kuid soovib kasutada Eesti riigi e-teenuseid. Samuti oleme abiks e-residentide ettevõtete asutamisel ja muude toimingute teostamisel – e-resident saab ettevõtte Eestis asutada kiirelt ja muretult ilma vajaduseta olla füüsiliselt Eestis.
Äriregistri toimingud
- Äriregistri kandeavalduste koostamine
- Osakapitali sissemakse dokumentide vormistamine
- Juhatuse muudatused, koosolekute protokollide vormistamine
- Põhikirja ja muude dokumentide koostamine
Äriplaanid ja rahastus
Sageli on heade ideede elluviimiseks vaja lisarahastust ning koostada äriplaan. Äriplaani ülesehitus sõltub rahastajate nõuetest ja valdkonnast, aitame tegevused kaardistada ja läbi mõelda ning koostada nõuetele vastava dokumentatsiooni.
Oma töös kasutame järgmisi raamatupidamisprogramme
Pikaajaline raamatupidamise kogemus erinevates valdkondades
Teenuse maksumus
Vastavalt mahule on võimalus valida 4 raamatupidamispaketi vahel. Erilahendused kokkuleppel.
- Starter
- 25€
- Esmane konsultatsioon
- Digitaalne arhiiv
- Paberivaba töökorraldus
- Kuni 50 kannet
- E-arve saatmine
- Sise-eeskirja koostamine
- Palgaarvestus
- Maksete ettevalmistus
- Põhivaraarvestus
- Standardaruanded**
- Telli
- Basic
- 75€
- Esmane konsultatsioon
- Digitaalne arhiiv
- Paberivaba töökorraldus
- Kuni 100 kannet
- E-arve saatmine
- Sise-eeskirja koostamine
- Palgaarvestus 2 töötajat
- Maksete ettevalmistus
- Põhivaraarvestus
- Standardaruanded**
- Telli
- Standard I Populaarseim
- 145€
- Esmane konsultatsioon
- Digitaalne arhiiv
- Paberivaba töökorraldus
- Kuni 200 kannet
- E-arve saatmine
- Palgaarvestus 5 töötajat
- Maksete ettevalmistus
- Põhivaraarvestus
- Standardaruanded**
- Telli
- Premier
- 195€
- Esmane konsultatsioon
- Digitaalne arhiiv
- Paberivaba töökorraldus
- Kuni 300 kannet
- E-arve saatmine
- Sise-eeskirja koostamine
- Palgaarvestus 10 töötajat
- Maksete ettevalmistus
- Põhivaraarvestus
- Standardaruanded**
- Telli
*Kanne on näiteks ostu/müügiarve sisestamine, pangas laekumine/tasumine, teenustasu, maksude tasumine, amortisatsiooni arvestus, sularaha liikumine, palga arvestus, palga ülekanne, aruandva isikuga seotud tehing jne. **Standardaruanded on bilanss ja kasumiaruanne.